::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 842
نویسنده پیام
roya2020
آفلاین



ارسال‌ها: 15
عضویت: 27 /8 /1398
واحدهای تولیدی انواع مقاطع آلومینیومی

واحد قالبسازی در تولید پروفیل آلومینیوم

طراحی قالب:

تیم طراحی و مهندسی ابتدا باید قالب را مطابق مشخصات بخش مقطع طراحی کرده و سپس تست های نرم افزاری لازم را با استفاده از نرم افزار ویژه انجام دهند. بسته به میزان فشاری که قالب باید در آن تحمل کند ، یک ماده مناسب محسوب می شود.

در طی مراحل ساخت قالب:

قالب در فرایند تولید می گذرد که شامل ماشینکاری توسط دستگاه های برش cnc و برش سیم می باشد و سپس قالب باید سخت شود تا برای این منظور تحت عملیات حرارتی ویژه قرار گیرد.

بررسی استاندارد تولید قالب:

برای انجام این کار ، قالب باید از نظر اندازه و سختی کار انجام شده آزمایش شود و در صورت رعایت تمام استانداردها ، قالب باید در کوره وارد شود. قالب سپس برای فرایند آماده شده و در پرسهای اکستروژن استفاده می شود.

تهیه قالب:

تمام قالب ها پس از انجام آزمایش وزن و مشخصات لازم از چرخه تولید قالب خارج می شوند و به انبارهای قالب های آماده منتقل می شوند تا در طی فرایند مورد استفاده قرار گیرند. مشتری باید قالبهای تولید شده را تأیید کند تا در مراحل بعدی از آنها استفاده شود.

فرآیند اکستروژن پروفیل آلومینیوم

با استفاده از قالبهای اکستروژن:

قالبهای اکستروژن آلومینیومی ابتدا باید طراحی و ساخته شوند و سپس شافت را تا دمای 0 تا 2 درجه سانتیگراد گرم کرده و به لودر حمل کنید. در این مرحله برای جلوگیری از چسباندن سطل یا شمش به ماشین اکستروژن یا دسته باید از روان کننده های مخصوص استفاده شود. فشار زیادی توسط مطبوعات به بیل اعمال می شود و همین امر باعث می شود میله آلومینیوم از درون قالب بچرخد.

مصرف نیتروژن:

در این محفظه باید از تشکیل اکسیدها جلوگیری شود که این امر باعث می شود نیتروژن به صورت مایع یا گازی وارد محفظه شود که در قسمتهای مختلف قالب جریان پیدا می کند. دلیل استفاده از نیتروژن این است که جو کاملاً بی اثر است و باعث افزایش عمر قالب می شود.

خنک کننده:

قطعه اکسترود شده از جدول خروجی غلتک که در این مرحله از قالب باز می شود عبور می کند ، جایی که خروجی قالب را به طور کامل مشاهده خواهید کرد. سپس شما باید آن را روی میز خنک کننده با فن نصب شده روی آن قرار دهید تا قطعه تازه خنک شده سرد و خنک شود.

برش و کار:

آلومینیوم اکسترود شده برای خم شدن و سخت شدن به یک میز مخصوص منتقل می شود. پس از این مرحله ، برای انجام کارهای لازم به نیاز مشتری به کارخانه اره انتقال داده می شود و سپس در حین کار نهایی ، سطح را تقویت می کند.

واحد کوره ایجینگ فروش پروفیل آلومینیوم

داخل کوره:

در حقیقت این مرحله کار انتقال پروفیل ها به کوره ها پس از برش و ساخت آنها به اندازه و اندازه مورد نظر خود است تا سختی و سفتی آنها افزایش یابد.

کاهش دمای سطح:

این کوره ها برای به دست آوردن نتیجه مطلوب ، دما را به حد مطلوب می رسانند. دمای بالایی که به دلیل قرار گرفتن در داخل کوره ایجاد می شود باید در مدت زمانی کاهش یابد و به عبارتی سطح مقطع باید به خوبی خنک شود.

اندازه گیری سختی سطح با استفاده از دستگاه های ویژه:

پس از اتمام کار و پایین آمدن دمای سطح ، سختی ایجاد شده باید اندازه گیری شود تا از بروز این اتفاق جلوگیری شود.

شنبه 30 آذر 1398 - 16:20
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !